Inspirations- og stabsdag

17/01/2018

Stævnechef Lars Gaarden skriver på koordinationsudvalgets vegne:
“Arbejdet med at planlægge dette års sommerstævne er i fuld gang. I lørdags var nøglepersoner fra sporene på årets sommerstævne og koordinationsudvalget samlet til fælles inspirations- og stabsdag på Efterskolen Lindenborg. Lørdagen blev startet med en workshop sammen med Anders Mortensen, der er tilknyttet By Mathew.
Workshoppen tog udgangspunkt i, hvordan vi skaber et endnu bedre stævne – et stævne som både samler os som kirkesamfund – men som også gerne skal opbygge os og give os mulighed for og lyst til at sprede det gode budskab, også efter sommerstævneugen. Formiddagen var til stor inspiration for os alle, og har givet mange tanker og ideer til den kommende planlægning.
Om eftermiddagen forsatte vi med fælles stabsmøde, hvor vi fik et godt overblik over, hvor langt vi er i planlægningen af dette års stævne. Programudvalget er langt i sin planlægning og har stort set programmet på plads, og samme melding kommer fra flere af de andre spor. Samtidig arbejder BaptistKirkens og Missionsforbundets børne- og ungdomsorganisationer, BBU og MBU og koordinationsudvalget intenst på, at få de sidste ender til at mødes, så alt kan være klart, når vi mødes til sommerstævne i uge 30.”