Knud Rønne Hansen fylder 90 år

10/05/2023

15. maj 2023 fylder Knud Rønne Hansen 90 år. Der har været fart på de første 90 år. Spejder, bondekarl, missionær, præst, højskoleforstander og formand for BaptistKirken i Danmark er blandt de opgaver, Knud har været kaldet til. Livet har sat sine spor, men det skal fortsat leves. Det er Knuds stærke overbevisning og han fortæller gerne om de fællesskaber, han er aktiv i:
”Jeg har et fællesskab med meget gode naboer her i Benløse, jeg deltager i sangkvarter i den gamle skole i Benløse – alle pladser er optaget, jeg har fællesskabet i menigheden. Så har jeg fællesskabet med familien i København, et fællesskab på Bornholm, hvor min søster bor og så har jeg et fællesskab i Frederikshavn og endelig er der spejdergildet.”
Læs meget mere om Knuds liv og gerninger i artiklen på webmediet baptist.dk. (Det er også muligt at lytte til artiklen samme sted.)