Nye datoer for Leder- og medarbejderdage

03/05/2023

Ledere og medarbejdere i menigheder og landsorganisationer inviteres til en af to lørdage. Samme program og tidsramme, som var planlagt tidligere: kl. 10 – 15.30 med kaffe & brød fra kl. 9.30.
Lørdag den 30. september i Roskilde Baptistkirke
Lørdag den 7. oktober i Vaarst Baptistkirke.
Udrustning af menighedsledelse og rekruttering af fremtidens præster er hovedtema, som planlagt til dagene i foråret. Programmet tilrettes dog sådan, at der bliver plads til orientering om den drøftelse, som BaptistKirkens ledelse har i disse måneder om fremtiden – også kaldet revitaliseringsprocessen.
Erhvervspsykolog Mads Lindholm taler om udfordringer ved at være ledelse, når det gælder udvikling, trivsel og teamsammensætning. Baptistpræst Ole Lundegaard fremlægger resultatet af den undersøgelse, som er lavet ved spørgeskema til menigheder i Baptistkirken i Danmark og samtaler med udvalgte præster. Hvilken fremtid ser vi?
Sæt X i kalenderen allerede nu. Information om program, tilmelding mv. kommer til menighederne. Prisen for at deltage er 100 kr.