Kom ind på livet af de to nye menigheder i Svendborg

11/09/2019

På sommerstævnet tog BaptistKirken imod to nye menigheder i Svendborg. På baptist.dk kan du i dag læse mere om de to menigheder. Morten Olsen fra Odense besøgte Matu-menigheden i Svendborg Baptistkirke en søndag, hvor kvinderne havde hovedrollen – og hvor der selvfølgelig så var servering i kirkens smukke have. Læs Nyt liv i gammel baptistkirke.
Du kan også læse om tamilernes ønske om, at deres menighed bliver international, om deres længsel efter og tro på, at de også får deres egen kirke. Sarah Balasubramaniam fortæller om, hvordan hendes mor får profetiske drømme, der hjælper menigheden.  Læs Tamiler vil være internationale og Drømmen.