Opret gratis testamente

11/09/2019

BaptistKirken har indgået et samarbejde med den juridiske virksomhed Dokument 24. Samarbejdet gør det muligt at oprette testamente gratis, hvis Baptistkirken i Danmark er betænkt i testamentet. Oprettelsen er gratis både for den, der opretter testamentet, og for BaptistKirken. Når testamentet oprettes, er det valgfrit, hvor meget BaptistKirken betænkes med. Du vælger også selv, om din arv skal øremærkes til et bestemt projekt eller formål. Du kan læse mere om Dokument 24 på deres hjemmeside, og du kan oprette testamente ved at klikke her. Det er muligt at kontakte Dokument 24 både via telefon og e-mail, hvis der er spørgsmål undervejs.