Kvalitetstip til Instagram

07/06/2023

Hvis du er aktiv på det sociale medie Instagram, kan du glæde dig over lidt mere kvalitetsindhold. På profilen naade.nok skriver Lasse Åbom, præst i Immanuelskirken – Aarhus Baptistmenighed, om ”spiritualitet, det indre liv og hvordan vi passer på os selv og hinanden. Overbevist om, at der er nåde nok.”
I et af opslagene om nåde skriver Lasse: ”Vi kan se nåden som Guds kærlige gave til os – det kan være tilgivelse, hvis vi sørger over vores fejl. Men det kan også være oplevelsen af fred, hvis vi er urolige. Et glimt af trøst, når vi er kede af det, eller nyt mod, hvis vi er bange. Paulus kalder disse udtryk af Guds nåde for Åndens frugt – og det er netop gaver og ikke noget vi skal præstere i egen kraft.”