Månedens indsamling

09/01/2019

Baptistkirkernes fremtid afhænger af, at der er dygtige ledere og præster, og at menighedens liv opfattes relevant for de mennesker, der lever i lokalsamfundet. Projektet ”Menigheder og mennesker med en mission i Danmark omfatter forskellige tilbud: Innovative kirker, hvor menigheder hjælpes til at finde deres potentiale og relevans i forhold til lokalsamfundet. Lederskolen, hvor primært unge uddannes til at blive nutidens og fremtidens ledere i menighederne. Og så er Kirken i Kulturcenter Vendsyssel i øjeblikket med i pilotprojektet Nye trosfællesskaber, som skal flytte Katapult ud i lokalmenighederne. Forhåbentlig vil mange menigheder indsamle en kollekt til projektet!
Private kan også støtte ved at indbetale en gave på konto 3201 10042879 eller MobilePay 90519 mrk. Mission i Danmark.