Ny ledelses-maraton

08/03/2017

Denne weekend skal ledelsen i BaptistKirken deltage i et nyt møde-maraton, denne gang i Aalborg. Fredag aften skal de mødes med forbundsrådet for Missionsforbundet. Her handler samtalen selvsagt mest om fællesskabet omkring sommerstævnet på Lindenborg. Der bliver tid til at reflektere over, hvad vi har opnået og hvad vi har mistet ved at holde fælles stævner og også tid til at tænke fremad. Hvad ønsker vi for kommende stævner? Og Hvad ønsker vi, der skal ske efter 2019? Foreløbig har BaptistKirken besluttet, at vi holder fælles stævner med Missionsforbundet til og med 2019.
Lørdag fortsætter ledelsesmødet på Baptistspejdernes korpskontor i Aalborg, blandt andet med tjeneste- og uddannelsesudvalget.