Nyhedsbrev fra Lise og Jep

15/09/2021

BaptistKirkens nye missionærpar, Lise Emming Weber-Hansen og Jep Emming, er vel ankommet til Burundi. I deres første nyhedsbrev, som blev sendt ud tirsdag, fortæller de både om deres velkomst og om to af de projekter, de har kastet sig ud i. Det ene handler om Batwa-befolkningen. Her fortæller kvinder, at de nu kan give deres børn mad to gange om dagen, og at de fleste nu har et rigtigt hus at bo i. Det andet er et solvarme-projekt. Læs nyhedsbrevet her.
Ønsker du fremover at modtaget nyhedsbreve fra Lise og Jep direkte på mail, skal du sende en mail til info@baptistkirken.dk med teksten ’Tilmeld Burundi-nyhedsbrev’ i emnelinjen.