Tilmelding til regionalt møde

15/09/2021

Der er planlagt fire regionale møder rundt i baptist-land, og det første finder sted næste torsdag den 23. september i Vaarst i Østhimmerland. Programmet er kl. 17-21.15.
Programmet er alsidigt. Dels vil Teologisk Forum lede en samtale om kernepunkter i troslivet hos baptister i Danmark. Dels vil Jan Kornholt, menighedskonsulent i BaptistKirken, komme med et oplæg om menighedsliv og -udvikling, og det bliver der også anledning til at tale om. Endelig vil generalsekretær Torben Andersen fortælle nyt fra BaptistKirken, bl.a. omkring Fælleserklæringen og hvordan vi kan blive bedre til at dele inspiration og erfaringer på tværs af menighederne.
Tilmelding til spisningen i Vaarst skal ske til info@baptistkirken.dk senest i morgen, torsdag d. 16. september. Meget gerne menighedsvis.
De næste møder er i Sæsing den 7. oktober, i Korskirken i Herlev den 5. november og i Brande den 11. november. Der er desuden et regionalt møde i Aarhus den 9. oktober. Det er primært rettet mod migrantmenighederne. Der er tilmelding på info@baptistkirken.dk til alle møder en uge før, de finder sted.