Otte menighedsbesøg på en uge

11/10/2017

Ledelsen for BaptistKirken var på turné i sidste uge. Tre fra ledelsen mødtes med i alt otte jyske menigheder – men ikke de samme tre hver gang. Generalsekretær Lone Møller-Hansen var den eneste, der var med ved alle otte besøg. Hun siger: ”Det er meget forskellige menigheder, nogle optimistiske, andre mere bekymrede. Men overalt vakte besøgene glæde og gode samtaler, ofte om noget som menigheden selv har haft svært ved at få snakket om. Formålet med besøgene og samtalerne har primært været at give ledelsen et samlet indtryk af, hvordan det går i de menigheder, de er ledelse for.”
Billedtekst: Fredagsslik i Viborg.