Pedel-værelse ledigt i Baptistkirken i Odense

01/07/2020

Værelset er ledigt pr. 1. august 2020. Det er på ca. 16 m2 indeholder et tekøkken med koldt/varmt vand, køl/frys og kogeplade. Toilet og bad deles med et andet værelse. Der er udgang til “gårdhave” fra værelset
Prisen for værelset er ca. 5 timers arbejde ugentligt i kirken. (tjekke døre er låst, opfyldning af toiletpapir og andet forfaldende arbejde) Er du interesseret, kan komplet arbejdsbeskrivelse rekvireres ved at skrive til admin@baptistkirken-odense.dk Værelset beskattes som fri bolig, Pt. kr. 1.400,- pr. mdr.
Værelset udlejes i en toårig periode, med mulighed for forlængelse.
Kontakt Karsten Bjørnestad på admin@baptistkirken-odense.dk og skriv lidt om dig selv, hvis du er interesseret.