Præstekonvent 2024

22/11/2023

Nu er indbydelsen klar til næste års præstekonvent, som bliver 31. januar-2. februar på Hotel Højbysø i Odsherred. Denne gang byder undervisningen blandt andet på en stor international kapacitet, den amerikanske teolog og etiker David Gushee, der vil undervise om, hvordan kirken finder en moralsk stemme i et sekulært samfund.
Indbydelsen bliver sendt direkte til præster ansat i en baptistmenighed samt præstestuderende og personer i præstelignende funktioner, der bliver sendt af deres menighed. Vi gør vores bedste for at den når ud til alle, men hvis du ikke får en indbydelse, og mener du burde have en, så er du altid velkommen til at skrive til lasseabom@gmail.com, så du kan få den tilsendt.