Projektleder til Himmelske Dage i Silkeborg

24/05/2023

Er du den nye projektleder for himmelske Dage i Silkeborg – eller kender du en, der skal opfordres til at søge? Lokalkomiteen i Silkeborg søger fra 1. september 2023 en projektleder.
Vil du være med til at sætte kristendommen på dagsordenen – og på landkortet? Kan du omsætte visioner til praksis? Så er det dig vi leder efter. Vi søger en erfaren projektleder med et godt kendskab til det kirkelige landskab i Danmark, som har lyst til at sætte kirken på dagsorden igennem en kæmpe festival. Himmelske Dage er et event på tværs af de kristne kirker i Danmark, som hvert tredje år spænder over Kristi Himmelfartsdagene og samler flere tusinde mennesker. Næste gang foregår Himmelske Dage i 2025 i Silkeborg.
Se hele stillingsopslaget her og følg med i forberedelserne frem mod Himmelske Dage 2025 her.