Rapport og svar

16/11/2022

Niels Ørvad præsenterede på LK2, at han havde udarbejdet en rapport om delingen af Sæby Baptistkirke, og at interesserede kunne rekvirere rapporten.
BaptistKirkens formand Per Beck har i den forbindelse skrevet nogle bemærkninger om egen og BaptistKirkens rolle i delingen, samt om den endelige beslutning.
Hvis medlemmer eller menigheder ønsker at modtage bemærkningerne, kan de rekvireres ved henvendelse til BaptistKirkens Sekretariat på info@baptistkirken.dk.
Hvis der er yderligere spørgsmål om BaptistKirkens eller formandens rolle, er man velkommen til at kontakte Per Beck på Per.Beck@baptist.dk, 2447 7668.