Bøn for Østervrå Frikirke

16/11/2022

Østervrå Frikirke er en lille menighed antalsmæssigt, men med stor berøringsflade i lokalområdet. Hver torsdag inviterer vi til fællesspisning og samler mellem 25 og 35 i alle aldre, dog flest 50+. Tirsdagstræf og Café Mandfred er to andre udadvendte ting, der samler endnu flere.
Vores ønske er, at de mennesker, vi mødes med der, må opleve kirken som et meningsfyldt og livsforvandlende fællesskab med Jesus som omdrejningspunkt. Bed om at det må lykkes for os!
Bed om at vi må være frimodige, nærværende og i stand til at vise mennesker til tro, så de mennesker, der kommer i kirken, må opleve ægte omsorg og kærlighed.
Vi ønsker at være en kirke, hvor man kan komme, som man er, men samtidig hente kraft til dagligdagen og livsforvandling.
Vi vil gerne have forbindelse med børnefamilier, så vi kan favne byen også på den måde. Bed om, at vi må få visdom til at finde ud af hvordan.