Sommerhøjskolen i Rebild

27/03/2019

Programmet for Sommerhøjskolen er sendt ud til menighedernes Kvindenetværk og vil være ude i vores kirker søndag 31. marts. Der er i år valgt temaet ”Livet er en gave – husk at pakke ud!”, et tema som vil blive belyst på forskellige måder i løbet af ugen af foredragsholdere og medvirkende. Igen i år er Bjarne Willer Sommerhøjskolens præst.
Du har mulighed for allerede nu gå ind på Kvindenetværkets hjemmeside, hvor programmet er tilgængeligt.
I år kan man også søge økonomisk tilskud til opholdet. Det gøres ved at kontakte Kvindenetværkets formand Lise Willer på 2178 8936 eller sende en mail til liseowiller@gmail.com.
Man har mulighed for kun at deltage en del af ugen, hvis man ikke kan være der hele ugen. Da skal man kontakte kasserer Carsten Thomsen på 2076 6881.
Sommerhøjskolen i Rebild er for alle aktive seniorer, der gerne vil opleve en uge, hvor fællesskabet er i højsædet, og hvor man sammen med andre kan nyde maden, samværet, hinandens gode humør og mange gode foredrag.