TAK for forbøn for Vrå Baptistmenighed!

09/11/2022

Bøn baner vej – og det er stort at vide, at nogen beder for os!
Vrå Baptistkirke med 107 medlemmer og en stor spejderkreds, et godt samarbejde med byens to øvrige kirker – en sognekirke og en valgmenighed, arbejder i dette efterår med temaet: ”Vi er kirken”.
Vi har to ansatte: Iben Kragh på 1/4 tid samtidigt med studier på 3K og Anne-Marie Winther på 3/4 tid som præst.
Vi er på vandring sammen i livet både indenfor og udenfor kirken, og vi har altid noget nyt at lære, sådan er kirkens væsen.
1.oktober 2023 stopper Anne-Marie sin ansættelse som ansat præst, og et ansættelsesudvalg er undervejs med tanker om ny præsteansættelse.
Tak fordi du vil være med til at bede for vores arbejde her i denne by, hvor vi er sat, for vores ungdomsmedarbejder og for ny præsteansættelse.