09/11/2022

Gennem nogle år har Lone Møller-Hansen ved siden af sit arbejde som præst i Baptistkirken Bornholm haft en ansættelse som kommunikationsmedarbejder i Baptistkirken i Danmark. Dette arbejde har bestået i medlemskab af baptist.dk’s printredaktion og at være redaktør af samme blads web-udgave. Lone har formidlet baptistiske nyheder begge steder med både stor dygtighed og engagement.
Lone har nu opsagt sin stilling som kommunikationsmedarbejder, fordi hun, ved siden af sit præstearbejde på Bornholm, fra 1. januar 2023 også skal fungere som præst i The Gospel Fellowship i København.
Ledelsen er dybt taknemmelige for det store arbejde, Lone har gjort, og ønsker hende Guds velsignelse i det nye kald. Lone har lovet, at hun stadig – selvfølgelig i mindre omfang – vil være frivillig i forhold til baptist.dk.
Ledelsen overvejer nu, hvordan vores kommunikation kan opretholdes fremadrettet, og må selvfølgelig erkende, at der i en kortere periode kan blive en nedgang i information især på web-magasinet.
Billedet viser Torben Andersen takke Lone for hendes arbejde i BaptistKirken.