Værktøjskassen

Læs mere om værktøjskassen

Det bedste sted at finde oplysninger, materialer og ressourcer relevant for ansatte og frivillige.

Værktøjskassen indeholder masser af informationer som menighedsråd, kasserere, baptister i almindelighed, nysgerrige, andre kristne eller måske bare du kan bruge til noget fornuftigt.

Der er intet skjult for den almindelige læser om BaptistKirkens liv og lære, økonomiske forhold eller forhold i øvrigt.

Synes du alligevel, der mangler noget er du altid meget velkommen til at kontakte BaptistKirken.

Menighedsforsendelse 11. september 2024

Kære menigheder

Invitation til reception 3. oktober

BaptistKirken inviterer til reception for vores afgående generalsekretær Torben Andersen og for vores nye generalsekretær Bodil Højbak Møller. Receptionen holdes i Købnerkirken, Shetlandsgade 6, 2300 København S, torsdag d. 3. oktober kl. 15.00-17.00. Se vedhæftede invitation.

Spor at gå

Samtalematerialet til Genstart2025, som skal bruges i menighederne i efteråret, bliver sendt fra trykkeriet direkte til menighederne i denne uge.

”Lad os tale om tro” – i går gik kampagnen i luften på de sociale medier

Hent kommunikationspakke til brug ved lokale arrangementer
Sammen med meget store dele af det samlede danske kirkeliv er BaptistKirken med i kampagnen ”Lad os tale om tro”. Kampagnen lancerer en række samtalevideoer, der kan bruges som inspiration til at tale om tro: I husgruppen, i menigheden, med venner, kolleger eller studiekammerater. Bliv meget klogere på websiden https://www.ladostaleomtro.dk/.
I vedhæftede fil er der information om og link til en kommunikationspakke med PR-materiale og inspiration til lokale arrangementer i menighederne. Teamet bag kampagnen modtager gerne information om lokale initiativer. Vi vil også gerne dele information og fortællinger i Nyhedsbrevet (info@baptistkirken.dk) eller på webmediet baptist.dk (webredaktion@baptist.dk).

Læs også dagens nyhedsbrev med meget mere information – bl.a. om tilmeldingsfrist på fredag til IM-temadagen i Aarhus d. 21. september, et portræt af en musikpræst og tre koncerter i Nordjylland næste weekend.

Mange hilsner
Gitte Elleby