Vin og Jazz i Lyngby Baptistkirke

07/02/2024

Fredag 23. februar kl. 18.00-21.15 kan den kombination opleves i Lyngby Baptistkirke.
Kl. 18.00-19.30 er der vinsmagning i krypten med Steffen Hedegaard fra Vin med Hjerte, der som motto har ”Vi laver vin til vand”. Hver gang, der sælges en af de gode sydafrikanske vine, går en del af prisen til at bygge vandbrønde i Zambia. Steffen fortæller om de enkelte vine, og der vil blive serveret lidt let tapas til.
Kl. 19.45-21.15 er der jazzkoncert i kirkesalen med en trio bestående af Rune Funch, vokal; Lars Emil Riis, piano og Tomas Raae, kontrabas. Det vil være muligt at få kaffe og te eller købe et glas vin under koncerten.
Læs mere om Vin med Hjerte, koncerten, priser og tilmelding her: www.lyngbybaptistkirke.dk/vinogjazz.