Sommerhøjskolen i Rebild

29/03/2023

Solen har fået mere magt, og det minder os om at vi er på vej mod sommeren, selv om det er koldt derude! Sommeren byder på mange gode oplevelser og muligheder, og her er Sommerhøjskolen i Rebild en af dem.
Sommerhøjskolen afholdes den 1.-8. juli 2023 og der er spændende foredrag, bl.a. med Jesper Theilgaard og Thure Lindhardt, sang og musik, levende samtale, engagerende aktiviteter og god mad og samvær.
Brochuren om højskolen ligger klar i din kirke palmesøndag. Hvis den ikke er der, så spørg din menighedsrådsformand – den er sendt dertil.
Brochuren findes også på BaptistKirkens hjemmeside her og Kvindenetværkets hjemmeside. Tilmelding fra 3. april via mail eller telefon til Birgit Hebbelstrup.
Vi glæder os til at se jer til en rigtig spændende uge.