Gitte Elleby fejrer 25-års jubilæum

29/03/2023

”Op mod jul 1997 er der julefest i Broholmkirken i Hvidovre. Gitte Elleby deltager og det gør Baptistsamfundets generalsekretær Ole Jørgensen også. Vi kender ikke Oles motiv for at deltage, men vi har en mistanke! For i løbet af festen lykkes det ham at ”headhunte” Gitte til en stilling som sekretær på Baptistsamfundets kontor i Lærdalsgade.” Læs hele historien på baptist.dk – lige her.

Der holdes reception for Gitte i caféen i Købnerkirken, Skotlands Plads, 2300 København S på fredag 31. marts kl. 14.30-17.00. Giv gerne besked til ulla@baptistkirken.dk, hvis du kommer.