Akut behov for forbøn og nødhjælp!

06/10/2021

Generalsekretær for Burundis baptister, Jean Jacques Masabo har delt denne meddelelse:
”Natten til mandag blev primærskolen ved Masha Baptistkirke i Bubanza distriktet ramt af et voldsomt uvejr. Storm og regn har ødelagt fem klasseværelser og mange hjem i landsbyen rundt om kirken og skolen.
Nu er flere elever og deres familier hjemløse, og der er ingen mulighed for undervisning. Vi anslår at genopbygningen vil koste omkring 4000 USD.
Vi takker på forhånd for jeres forbøn og for alle bidrag til genopbygning af skolen. Må Gud velsigne og beskytte jer.”
Bidrag til genopbygningen i Masha kan sendes til MobilePay 911 118 eller konto 3201 10042879 mærket ’Storm Burundi’. Gaver er fradragsberettigede efter gældende regler.