At gå vejen – nyt baptist.dk udkommet

26/04/2023

Jesus sagde om sig selv, at han var vejen til Gud, og de første kristne kaldte sig netop Vejen. Tanken at være på vandring gennem livet mod Gud går som en af de røde tråde gennem kirkens historie, men indenfor de seneste 20 år har tanken om at gå sig til indsigt og Guds nærvær fået større indflydelse.
baptist.dk nr. 2, 2023 har titlen ’På vandring’ og omhandler muligheder og udvikling i den moderne pilgrimsvandring. Men et parallelt tema til pilgrimsvandring er trosvandringen: en udvikling i liv og tro henimod netop indsigt og Guds nærvær. Også dette tema bliver belyst. Læs baptist.dk og lad dig inspirere til et liv på vej.

Desværre er der sket en fejl på trykkeriet, da de hæftede bladene, og derfor har nogen modtaget blade med to gange de samme sider og andre sider mangler. Kontrollér dit eksemplar når du modtager det og send en mail til info@baptistkirken.dk med navn og adresse, hvis der er fejl i det, så vi kan sende et nyt blad.