BBU Inspirationsdag og landsmøde

07/09/2022

Formand for Baptisternes Børne- og Ungdomsforbund, Nicolas Fromsejer, skriver:
”Til alle medlemmer af BBU
Den 10. september i Odense Baptistkirke mødes vi til inspirationsdag i BBU. Det er en dag, hvor der vil blive holdt div. oplæg om, hvordan det står til i BBU, men vigtigst af alt hvor vi også kan give redskaber og inspiration til jer, som er frivillige, leder og står for B&U arbejdet i jeres kirker.
Der skal også vælges ny landsledelse – lige pt. mangler vi to, der kunne have lyst til at stille op – så kunne du have lyst til at give et år i BBU og arbejde for, at den næste generation af børn og unge også lærer Gud at kende, så kontakt mig på nicolasfromsejer@bbunews.dk eller på 2013 3801.
Vi håber på at se rigtig mange af jer – der vil være mad og snacks i løbet af dagen og en goodiebag med lidt forskelligt lækkert til de fremmødte.”
Læs mere her. Tilmelding skal ske til bbu@bbunews.dk.