Bøn for Singapore og Malaysia – og støtte til BWA

27/11/2019

Baptister verden over beder denne uge for de to baptistsamfund i hhv. Malaysia (med knap 30.000 medlemmer) og Singapore (med ca. 10.000 medlemmer).
Her er en bøn fra Malaysia
”Livets Gud
Du har sat os på denne jord for at fremme dit Rige med kærlighed og medfølelse.
Tilgiv os, når vi med vores sociale vidnesbyrd ikke bygger broer af fred og forståelse mellem alle mennesker.
Må et rum af forståelse, tolerance og harmoni mellem forskellige etniske og religiøse fællesskaber vokse frem.
Giv din kirke i Malaysia, at deres indflydelse i fredens arbejde må vokse, at de må være profeter for retfærdighed og omsorg og være et delende fællesskab for alle mennesker.
Må du herske i vores hjerter og fremelske handlinger i os for det gode, så vi ærer dit hellige navn, Jesus Kristus, vor Herre. Det beder vi om. Amen”
Se bønnebrevet på engelsk her og tilmeld dig evt. selv til at modtage brevet hver uge.

En BWA-støtte har tilbudt at matche alle gaver, som BWA modtager frem til nytår – op til 50.000 USD. Hvis du inden nytår sender en gave til BWA på fx 20 USD vil BWA altså få 40 USD! Se mere her.  Du kan enten bruge kortformularen på BWAs hjemmeside eller sende et beløb til BaptistKirkens konto 3201 10042879 eller MobilePay 90519 mærket ’BWA’ senest 10. december. Så sender vi gaverne videre til BWA.