BWA-bøn for Etiopien

08/07/2020

I denne uge beder baptister verden over for Etiopien. Her er tre kirkesamfund, der er medlemmer af BWA, Baptisternes Verdens Alliance. Ét med 15 kirker og godt 4000 medlemmer, ét med 70 kirker og 41.500 medlemmer og endelig et tredje med 144 kirker og 42.100 medlemmer.
BWA opfordrer os til at takke Gud for frugtbare fredsforhandlinger. Premierministeren Abiy Ahmed fik Nobels fredspris sidste år for arbejdet med at skabe fred mellem Etiopien og Eritrea.
Også baptisterne i Etiopien har fået andel i BWAs Covid-19 nødhjælp.
Læs bedebrevet på engelsk her. Du kan også selv abonnere gratis og få det direkte i din mail-boks. Tilmelding nederst i BWAs nyhedsbrev.