Dåb i Baptistkirken i Odense

06/04/2022

”Søndag 3. april 2022 kunne vi igen fejre dåb i vores kirke. Undervisning i kristendomsklasse og dåbsklasse gennem de senere år bærer nu frugt. To unge piger havde valgt at sige ja til Jesus Kristus og de og deres familier og venner var mødt op for at overvære dåbshandlingen.
Vi kunne glæde os over en fyldt kirke, og vi ser heldigvis også i det daglige at flere og flere at vores medlemmer og venner af kirken nu efterhånden er ved at vende tilbage efter en lang og træls Corona-periode med plads til færre besøgende til vore gudstjenester.
Samtidig kan vi så i vores menighed glæde os over igen påskedag at skulle døbe yderligere to unge mennesker.”