Dåb i chin-menigheder i påsken – ”fortsættelse”

19/04/2023

Torsten Wendel-Hansen, formand for Integrationsudvalget, skriver: ”Biak Chin Par Lian (Chin Chin) beskriver i en artikel på baptist.dk den store aktivitet i chinmenighederne i påsken, og som et resultat heraf skrev jeg til forrige nyhedsbrev, at der hos Lai Baptist Church i Ringe var døbt ni påskesøndag. Efter en forespørgsel i andre chin-menigheder kan jeg konkludere, at der i alt er blevet døbt 24 personer i chin-menighederne i påsken. Foruden Lai Baptist Church i Ringe så er det som følger: I Chin Bethel Church i Skjern blev der døbt fem, i Nordjylland Chin Church seks og hos Chin Baptist Church i Esbjerg blev der døbt fire. Tillykke til menighederne og de døbte – og lad os som brødre og søstre i Baptistkirken i Danmark glæde os med dem.”