Dåb på sommerstævnet

14/06/2023

Sommerstævnet 2023 i Lindenborg den 16.-21. juli nærmer sig med hastige skridt. Vi glæder os og der arbejdes på højtryk for at få de sidste aftaler og praktiske ting på plads. Tilmelding kan stadig nås.
Torsdag, inden aftenmødet i hallen, er der kl. 18.45 afsat tid i programmet til en kort dåbsgudstjeneste ved fjorden. Ønsker du at blive døbt på sommerstævnet, så tal med din præst om det eller kontakt en af lederne i din menighed. Allerede nu ved vi, at to unge fra to forskellige menigheder vil døbes på sommerstævnet, men der er plads til flere. Det bliver præster og ledere tæt på dåbskandidaterne, der planlægger dåbsgudstjenesten i samarbejde med en fra stævneudvalget. Koordinator indtil videre er Torben Andersen, som modtager ønsker om dåb på torben@baptistkirken.dk.