DKR-årsmøde i Købnerkirken

26/04/2017

Danske Kirkers Råd holder sit årsmøde på lørdag, og det foregår denne gang i Købnerkirken på Amager. Temaet er ”Plant håb – kirken som håbsbærer”. Teaterdirektør og debattør Jon Stephensen og biskop Henrik Stubkjær, formand for Danske Kirkers Råd, vil samtale om kirke i tiden, om tro og fællesskab, om kirken som stemme i verden og om håb og handling.
Som afslutning på formiddagens gudstjeneste vil BaptistKirkens generalsekretær Lone Møller-Hansen og Jesper Mølgaard fra Købnerkirken plante et træ i det grønne område udenfor kirken.
Ved eftermiddagens årsmøde skal de næste tre års planer og prioriteringer drøftes og godkendes.