Dødsfald

28/02/2018

Per Beck formand for menighedsrådet i Karmelkirken og BaptistKirken skriver:
”Villiam Nielsen, mangeårigt medlem af Karmelkirkens menighed, var født 30. august 1928 og døde 20. februar 2018 i sit hjem. Villiam Nielsen var kendt af mange i vores kirkesamfund på grund af sin store interesse for og sit meget omfattende materiale i slægtsforskning bl.a. af baptistfamilier over hele landet. Villiam Nielsen var BaptistKirkens slægtsforsker, og historieskrivere har også kunnet trække på Villiams viden og resultater.
Villiams materiale var omfattende og fint struktureret, og det er med glæde blevet overtaget af Stadsarkivet i Aalborg, hvor det stadig kan ses.”