Et Spadestik dybere

04/11/2020

Podcasts er det nye sort. Mens menighederne er begyndt at livestreame deres gudstjenester, er de unge begyndt at lave og lytte til podcasts om tro og liv. Det er en slags hjemmelavede radio-udsendelser, for dem, der ikke er bekendt med begrebet. To unge teologer fra Missionsforbundet og Apostolsk Kirke inviterer gæster ’i studiet’ – og har en samtale om det, deres gæster brænder for. Det er spændende samtaler – foreløbig har de lavet 19 podcasts under paraplyen ”Spadestik”, og deres ambition er at grave et spadestik dybere. Læs om det, Ulrick Refsager Dam og Kristian Bonde Nielsen har gang i, på baptist.dk.