Ungdomsmedarbejder og lovsangsleder søges

04/11/2020

Pr. 1/2-2021 søger Baptistkirken i Odense:
En ungdomsmedarbejder (ca. 15 timer/uge), som primært skal arbejde med ungdomsgruppen Salt (16 – 20 år) og Light (21 – 30 år), teen-klubben Sela (13 – 17 år), spejderne, ”unge familier” samt coaching af unge og udvikling af unge ledere.
En lovsangsleder (ca. 5 timer/ugen), der skal være ansvarlig for lovsang (rytmisk sang og musik) i gudstjenesten, rekruttering af sangere og musikere, udvikling af nye lovsangsledere, udvikle og stadig højne kvaliteten i lovsangsgrupperne.
Vi kan sagtens se ovennævnte 2 jobs i en samlet stilling på halvtid for den rigtige ansøger.
Vi har mulighed for at stille et klubværelse i kirken til rådighed for lidt viceværtarbejde.
Aflønning: Sker efter indplacering i h.t. BiD’s lønskala. Ved spørgsmål kontakt Kern Sloth 30282658 eller Henrik Krak Søndergaard 61302154.
Ansøgningsfristen er 1.  januar 2021.
Læs hele stillingsopslaget her.