Fangekoret i Købnerkirken

03/04/2019

Søndag 28. april kl. 19.00 optræder ’Fangekoret’ i Købnerkirken, Shetlandsgade 6 på Amager. Der er lagt op til en forrygende oplevelse i selskab med tidligere og nuværende indsatte. De syngende forbrydere deler hudløse skildringer af livet bag tremmer, og gennem digt og sang lukker de op for selvransagelser om skyld og anger, fejl, håb og tilgivelse. Alle sange er skrevet af fangerne selv og musikken er skabt af korleder Louise Adrian.
Før koncerten er der mulighed for at besøge Café Julius hvor der serveres et festmåltid inkl. vand, øl eller et glas vin for kun 100.kr. Billetter til koncerten 100 kr. pr. stk. kan købes på Billetto.dk eller i Café Julius. Læs mere på www.koebnerkirken.dk.