Månedens indsamling

03/04/2019

baptist.dk er nu i over 12 år blevet sendt ud til alle, der er i kontakt med en baptistmenighed. Knap 3.000 hjem modtager baptist.dk, og bladet er dermed BaptistKirkens bredeste kontaktflade. I 2016 blev baptist.dk også et webmagasin med samme navn og er også at finde på Facebook. Mens bladet har sin styrke i det lækre design, som kan ligge fremme derhjemme, har webmagasinet og Facebook-siden mulighed for at være aktuelt og skabe debat. Alle menigheder opfordres til at indsamle en kollekt til baptist.dk. Private kan også bidrage til indsamlingen ved at indbetale et beløb på 3201 10042879 eller Mobile Pay 90519 mrk. ’baptist.dk’.