Flot fastebog på vej i trykken

22/11/2017

Der er lavet en smuk bog med andagter, som samtidig præsenterer 34 personer i BaptistKirken og vores internationalt ansatte i EBF (European Baptist Federation) og BWA (Baptist World Alliance). Bogen er tiltænkt fastetiden fra fastelavn til påske 2018. Der er også forslag til de seks gudstjenester, der ligger i fastetiden.
Bøgerne koster 15 kr. pr. stk og bestilles hos Vibeke Dalsgaard på sortebaervej5@gmail.com. Bestil gerne menighedsvis og skriv menighedens navn, antal og kontaktperson. Bestillinger modtages så længe lager haves. Vi forventer at udsende bøgerne inden nytår.