Forbøn for Holstebro Baptistkirke

08/03/2023

Menigheden tæller 39 medlemmer. Det har ikke ændret sig igennem de sidste mange år, men det betyder ikke, at der er stilstand. Vi har visioner og vil gerne nå mennesker og ønsker at være aktive i det lokale samfund. Vi vil gerne ud med budskabet om Guds kærlighed. Vi har fundet ud af, at vi vil ud af kirken og være en aktiv del af det kirkelige samarbejde i Holstebro. Derfor er vi begyndte at hjælpe til ved caféaftner i en folkekirke, og vi er med i et helt nyt tværkirkeligt samarbejde, Kirkecare – frivillige i nattelivet. Det udbreder kendskabet til os som kirke og vores ry som en kirke, der hjælper, selvom vi er en lille menighed.

Vi takker for:
– en menighed hvor alle er i tjeneste
– at vi kan være med i det tværkirkelige arbejde i Holstebro
– at vi er fire, der kan deltage i BASIS

Vi beder for:
– at den gode samtale må fortsætte
– at vi må opleve flere må komme og være med i vores fællesskab
– at vi må være med til at sætte aftryk i vores by, selvom vi er en lille menighed
– at BASIS kan være til opbygning og glæde for hele menigheden.