Forbøn for Immanuelskirken

14/12/2022

Vi har det godt i Immanuelskirken både i Aarhus og Esbjerg. Til vores store glæde oplever vi, at mennesker kommer til menigheden og er glade for at deltage i arrangementer og gudstjenester og nogle vælger at slutte sig til fællesskabet. Men vi er også en menighed med en stor gruppe ældre og kræfterne (både de menneskelige og de økonomiske) rækker ikke altid til alt det, vi gerne vil.
Vi takker for de mange muligheder, vi har for at dele liv og tro med mennesker omkring os.
Vi beder om, at vi må blive et nærværende fællesskab, der favner mennesker, hvor de er, og som peger på Jesus.