Ny web-redaktør for baptist.dk

14/12/2022

Henrik Andersen fra Aalborg bliver ny web-redaktør for baptist.dk fra årsskiftet, da Lone Møller-Hansen har valgt at slutte sin ansættelse som kommunikationsmedarbejder i Baptistkirken i Danmark. Hun skal fremover, ved siden af præstejobbet på Bornholm, også være præst i The Gospel Fellowship i København i en 20% stilling. BaptistKirkens ledelse er dybt taknemmelige for det store arbejde, Lone har gjort som ansat medarbejder gennem mange år og glæder sig over, at hun fortsat vil være med i redaktionen af den trykte udgave af baptist.dk.
Torben Andersen, BaptistKirkens generalsekretær, udtaler: ”Jeg glæder mig over, at Henrik Andersen har sagt ja til at være ny web-redaktør for baptist.dk og til andre kommunikationsopgaver efter nærmere aftale, bl.a. hjælpe Gitte Elleby med det ugentlige nyhedsbrev. En præsentation af Henrik vil komme på baptist.dk i begyndelsen af det nye år. Henrik er allerede engageret i vores kommunikation, da han hjælper Astrid Melkær Andersen med kommunikationsopgaver til sommerstævnet og også er med i jubilæumsudvalget for baptisternes mission i Burundi / Rwanda, hvor der arbejdes med fejring af 100-års jubilæet i 2028. Aftalen med Henrik gælder indtil sommeren 2024. Jeg byder Henrik velkommen til tjenesten som web-redaktør og vil samtidig sige hele redaktionen en stor tak for arbejdet. Ja, det gælder begge vores redaktioner, både online og den trykte udgave af baptist.dk.”