Kirke for alle – nyt online magasin

14/12/2022

Kirke for Alle er et nyt online magasin, om kirkens globale missioner. På hjemmesiden www.kirkeforalle.dk publiceres podcasts, boganmeldelser, webinar, artikler, film og en kalender med events om sidens emner.
Magasinet har særligt fokus på emnerne forkyndelse, diakoni, spiritualitet, religionsmøde og økumeni, som alle er dele af det, der traditionelt beskrives som kirkens mission, og dermed hører under emnet kirkens globale missioner, som er det overordnede fokus. Alle, der ønsker at følge med i Kirke for Alle, kan tilmelde sig magasinets nyhedsbrev.
Kirke for Alle er en digital afløser for tidsskriftet Ny Mission, som tidligere har været udgivet af Dansk Missionsråd. I sin nye form henvender Kirke for Alle sig til både dem med en praktisk og teoretisk tilgang til tro og mission.
Kirke for Alle har en bred ejerkreds af økumeniske netværk og organisationer bag sig.