Giv til liv - en julegave til glæde og gavn

25/11/2020

I år har du mulighed for at give dem, du holder af, en helt speciel julegave! En gris til far. Høns til mor. Eller hvad med en cykel til bedstefar? En julegave, der hjælper vores venner i Burundi. Behovene i Burundi er mange, og vi har sammen med Baptistkirken i Burundi udvalgt nogle gaver, der i høj grad er brug for! Du kan betale med MobilePay eller kontooverførsel. Du får et gavekort på mail, som du kan printe og give til modtageren. På gavekortet er en såkaldt QR-kode, som modtageren kan scanne med mobiltelefonen og se en lille takkehilsen fra Burundi. Du kan også købe en gave til dig selv og hænge gavebeviset op og glæde dig over, at du har givet gaver, der skaber jul for familier i Burundi.
Og hvad kan du så hjælpe med?
for 150 kr. kan du give en familie myggenet
for 250 kr. får en fattig familie 5 høns
for 300 kr. kan der blive til en gris
for 1.000 kr. kan en fattig præst få en cykel
for 4.000 kr. kan du købe et hus til en batwa-familie
Klik ind på www.baptistkirken.dk/julegaver og vælg de gaver, du vil give.