Gospeldag og gospelgudstjeneste i Vaarst

24/10/2018

Sinne Weiss Christensen fortæller:
”Kom og syng med! Det er godt for vores helbred og velbefindende at synge sammen. Familiekoret i Vaarst Baptistkirke øver hver tirsdag og vi glæder os hver uge til at mødes og alle er velkommen til at komme og synge sammen med os.
Nu inviterer vi til en festlig gospeldag lørdag 10. november kl. 9.30-17.00.
Til at lede os gennem dagen og lære os nye sange har vi fået Lars Gaarden, leder af Thy Gospel og Lotte Schrøder, lærer på Rebild Efterskole, til at komme og feste sammen med os.
Alle sangglade kan komme og deltage. Tilmelding på sms 22403790 eller sigu34@gmail.com.
Dagen efter, søndag 11. november kl. 10, er alle velkommen til gospelgudstjeneste i Vaarst Baptistkirke, hvor koret medvirker og vi skal synge lovsang sammen.”