Har du prøvet en genstart?

07/02/2024

Baptistkirken i Danmark har sat gang i en proces for at forny kirken. På vej i processen skriver Lasse Åbom gennem hele 2024 i magasinet baptist.dk om de tanker og værdier, der præger processen, og deler af de oplevelser, han har i samtalen om fremtidens kirke. Lasses første artikel er med i baptist.dk nr. 1, der omdeles til modtagerne i de kommende dage. Du kan allerede nu læse den før din nabo på kirkebænken på webmediet baptist.dk – hvor der også er plads til dine kommentarer!
Artiklerne fra blad nr. 1 bliver løbende lagt på webmediet baptist.dk, og der bliver det også muligt at lytte til dem. Kan du ikke vente, til bladet lander i din postkasse, kan det også læses her.