Himmelske Dage 2022 planlægges – nu

26/02/2020

Allerede nu tages der initiativ til at drøfte, hvad vi vil med Kirkedagene i 2022. Derfor er vi som medarrangør inviteret til ’visionsdag’ om Kirkedagenes program. Den finder sted i Konventhuset i Roskilde lørdag 7. marts kl. 10.00-15.00. I dag er allerede mere end 100 deltagere tilmeldt. Sidste tilmeldingsfrist er på fredag, og det sker til Danske Kirkers Råd på mailen mc@danskekirkersraad.dk.
Lørdagen vil blive brugt til et par workshops, hvor vi opfordres til at møde op med vores idéer til kirkedagenes tema og forskellige spor. Deltagelse i lørdagens fællesskab, inkl. frokost, koster 100 kr pr. deltager.
Se programmet: https://roskildestift.dk/seneste-nyheder/foerste-spadestik-til-himmelske-dage-2022.
Bent Hylleberg oplyser, at Roskilde Stift allerede er langt fremme med at sikre gode rammer, men når det gælder indhold, er det altså nu, der skal leveres, hvis vi ønsker at sætte vores præg på den største fælleskirkelige begivenhed i 2022.