Himmelske dage

18/05/2022

Den 26.-29. maj 2022 afholdes der Himmelske dage i Roskilde med temaet ’Grib fremtiden!’.
Find programmet for dagene her (eller korte oversigter her) og køb billetter her.
I Roskilde ligger Mulighedernes marked omkring domkirken. Baptistkirken i Danmark har her et lille informationstelt, hvor mennesker kan stifte bekendtskab med og få viden om vores kirke.
Da vi havde det samme i Herning for tre år siden, oplevede vi gode og inspirerende samtaler med mange mennesker, og teltet blev også mødested for baptister, som deltog i dagene. Vi håber, det samme sker i Roskilde.
Vi har brug for flere ’teltvagter’, så hvis du skal deltage en eller flere dage og kan bruge et par timer på at hjælpe, vil Vibeke Dalsgaard rigtig gerne høre fra dig. Kontakt hende på vibekekd@baptist.dk.
BaptistKirken er medarrangør af en fredsvandring lørdag d. 28. maj kl. 12. Læs mere om ’Mayday Myanmar’ her.
BaptistKirkens ledelse håber, at vi ses i Kristi Himmelfartsferien i Roskilde.