Hjørring Baptistkirke søger ungdomspræst/ungdomsmedarbejder

19/08/2020

Stillingen er en deltidsstilling og i første omgang tidsbegrænset til 2 år, men med mulighed for efterfølgende fastansættelse.
Har du lyst til at arbejde med unge og vil du være en aktiv, engageret og nytænkende tovholder for kirkens ungdomsarbejde? Du må også gerne have musikalske evner.
Kirken har ca. 160 medlemmer, en god flok unge, som mødes ugentligt, og som ligeledes har et godt samarbejde med flere nabomenigheder, en god engageret voksen-gruppe, som er 100% klar til at støtte op om nye idéer og tiltag, en deltids senior-præst, så der er god mulighed for sparring med ham, og har god kontakt til byens andre kirker.
Lyder det som noget for dig, så send en motiveret ansøgning til ansættelsesudvalget på job@hjoerringbaptistkirke.dk. De holder løbende samtaler, men venter gerne på den rette kandidat.
Se hele opslaget her. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Jan S. Bylund på 3070 1747.