Jonas til Bethelkirken på søndag

21/10/2020

Jonas Norgaard Mortensen besøger Bethelkirken søndag 25. oktober. Efter gudstjenesten, kl. 12.30, vil Jonas holde et oplæg/foredrag på ca. en time, hvor han giver os sit perspektiv på det arbejde, som Baptistkirken i Danmark udfører i Rwanda og Burundi, og som Bethelkirken også er involveret i og støtter op om. Jonas har gennem de sidste to år ydet en kæmpe indsats og været stærkt engageret i Rwanda og Burundi, og da han samtidig er en spændende fortæller og foredragsholder, kan vi se frem til en spændende eftermiddag.
Efter gudstjenesten og forud for foredraget vil der være mulighed for at købe en sandwich. På Bethelkirkens Facebook kan du ’melde dig til’ ved at trykke ’deltager’ på den oprettede begivenhed, hvis du vil komme – så ved de ca., hvor mange sandwich der skal købes. Alle er velkomne.