Har I brug for hjælp til kommunikationen i menigheden?

21/10/2020

Astrid Melkær Andersen, der er uddannet fra Danmarks Journalisthøjskole i både journalistik og kommunikation, stiller sig til rådighed som konsulent for jeres menighed. Hun vil gerne komme ud i menighederne og mødes med menighedsråd og ildsjæle og hjælpe jer i gang med fx hjemmesider og Facebook. Det kræver ikke så meget, forsikrer hun. Et par stykker, der synes kommunikation på fx Facebook er sjovt. Så kommer hun med ekspertisen og hjælper jer i gang og sætter struktur på tingene.
Hun tilbyder en workshop på to timer med et indhold alt efter, hvad behovet er. Hun kan hjælpe menigheden i gang med at lave gode opslag, vælge billeder og begivenheder, lave grafik med skabeloner og gratis billeder fra Canva-værktøjet. Og så tager hun udgangspunkt i den enkelte menighed og hvem det er, man gerne vil nå med kommunikationen.
En sådan workshop koster 1500 kr. plus kørsel og timeprisen derudover er 500 kr. Hun har en klippekort-ordning med rabat og den går helt ned til 15 minutter.
”Jeg er nødt til at tage penge for det, for jeg skal jo have noget at leve af. Men kommunikation er ekstremt vigtig og det er noget, menighedsrådene er nødt til at prioritere,” siger Astrid, der er hjemmehørende i Aalborg. Læs også artiklen om Astrid på baptist.dk.